Friday, January 12, 2007

Turşudan az hallice

Pek iş çıkmadı bugünden. Hala nemrutum, hala suratsız. Ruj sürdüm ama suratım toparlanmadı. Günün güzelliği adına öğlen yaptığım yürüyüş işe yaramadı. Gölgelerin gücü adına bir yürüyüşü de valla içim kaldırmadı.

E, ama işleri yaptım tabii. Mecburen. Zaten onlar yapılmayacak gibi değil ki. Telefon geliyor, müşteriye "Bugün ruh halim parçalı bulutlu," diyemiyorsun. (Hakkaten bi gün desem ne olur acaba?) Yanıt veriyorsun. Verdiğin her yanıt bir dolu süreci başlatıyor, süreç süreç sürünüyorsun. Süreçler götürdü beni bugün bre.

Cuma toparlanması bitti velhasıl işyerinde. Normal rutindeyim şimdilik. Akla takılı tek şey masada biriken çay bardakları. Alınmasını söylemeye bile üşeniyorum. O kadar olur.

Akşam anneme gideceğim. Aha! Buldum işte günün güzelliğini: Anneye hediye aldığım o yüz kremini vereceğim ya zaten. Annem sevinecek. Ben de sevinirim arada. Oh, bugün de yırttık şu güzellik, iyilik işinden, yarabbim çok şükür.

İlk günden sukoyveriyorum ya, bi yandan da kızıyorum kendime. Ne demeye tutturdum da buralara bile yazdım ki? Yok ödev verecekmişim kendime de, yok ruh halim düzelecekmiş de, yok kalbim iyileşecekmiş de. Dünya susuz kalacak yakında, kafamıza gökten bööle bööle kızgın oklar fırlatacak güneş, orayı burayı seller basacak, zaten kar da yağmadı bu yıl doğru dürüst... E, yok ama Turuncu hanımın o pambık kalbi her şeyden önemli, geri getirilmeli, Turuncu Hanım otursun Polyannacalık oynasın.

Neyse, bugün de yapayım da şu günün güzelliği olayını, olmadı bırakırım. Ne başımın zoru?
Günün güzelliği: Akşam anneye gidilecek, yaptığı börek yenilecek, kardeşler ve babanın ayrıca bu aralar nedense pek de şeker bir insan haline dönüşen eniştenin sevgi ve ihtimamlarıyla moral düzeltilecek. Üstüne üstlük anneye hediye verilecek. O mutlu olunca onun mutluluğundan da pay kapılacak.

Bu arada haftasonu için şahane bir plan yapmış kocam. Bu soğukta motor tepesinde bilmem ne kadar yol gitmek... Evet, hakkaten de popom için şahane bi plan. Donacak da donacak.

Pazartesi görüşürüz inşallah günlük. Görüşemezsek kendi helvanı kendin yap, bana güvenme.

- Bugün kendin için ne yaptın ya Turuncu?
- Kendimi kendime getirmek için elimden geleni ardıma komadım ya Elma. Lakin çalışmalarım bir sonuç vermedi. Kendim bir türlü kendime gelmedi. Akşama Allah kerim. Seni yine de alnından öperim.

No comments: