Thursday, October 18, 2007

Kırk uçurmak




Kırk yaşımdayım bugünden itibaren.

Büyüme uğraşım sırasında hayatıma girerek bana acı, tatlı anlar yaşatan, üzen ve sevindiren, öğreten ve benimle birlikte öğrenen, beni seven ve benden nefret eden, hala yanımda olan ve artık yanımda olmayan herkese büyümeme yardım ettikleri için;

Hiç karşılaşmadığım ama aynı çağda, aynı dünya üzerinde yaşam uğraşını beraber verdiğimiz, aynı ortak hikayeyi, hayatı paylaştığımız tüm insan kardeşlerime yaşadığıma tanıklık ettikleri için;

Milyonlarca yıldır açlığı, ölümü, yalnızlığı, yoksulluğu, savaşı, kıtlığı, hastalığı atlatıp genlerini bana aktarmayı başaran atalarıma var olmam adına savaştıkları için;

Beni ısıtan güneşe, doyuran toprağa, yaşatan havaya, aziz suya, beni kabul eden dünyaya ve hala yaşamama izin veren Tanrı'ya bana verdikleri her şey için teşekkür ederim.

Kırkımı da uçurduğuma göre dışarı çıkabilirim artık, tüm dost ve sevenlerime duyurulur.

20 comments:

zehra said...

mutlu yıllar daha nıce yıllara

kecilerin cobani said...

kirk kup kirkinin da kulbu kirik kup, hic inanmadigim bi laftir. kadin kirkinda sahanedir.
mutlu yillar

şule said...

Turuncum canım, nice nice yaşlara. İyi ki doğmuşsun...

kedi said...

Merhaba Turuncu Elma
Kırkın çıktı demek,hayırlı olsun.Bi kırk hediği yapsaydın:)
Nice yaşlara.Ben şimdi "sana 5 kaldı"dayım,yaklaşıyorum:)
Elektra sana bişii söyledi mi?Söylemesi gerekiyordu.Söylemediyse söyletsene.Söylediyse gelsene:)))

EKMEKÇİKIZ said...

Şahane!

Kırkını uçurduysan, kırkbir kerre maaşallah!

Keyfini çıkar.:)

elektra said...

hiiiiii:))) bu benim en sevdiğim bebek turuncu foton senin. kıvırcığım elmam, canım canım. sen böyle biblo gibi kalsaymışsın ya:)))

elektra said...

ah,biyonik kedi, ablacım ile görüşemiyoruz. o 15 gün işyerine kamp kurdu.telefon bile sınırlı. yaşgününü dahi kutlayamadık. daha bilmiyor, söyleyeceğim de göremiyorum ki:)

YILDIZNAF said...

Merhaba Turuncu'm,
Ne tesaduf ben de gecenlerde kirka dort kaldi diye ic geciriyordum. Uzulur gibi olmustum ama birden dedim ki "Hayat kirkinda baslarmis! " Yeni yasin ve yeni baslangicin hayirli ugurlu olsun.
Haa, bu arada Elektra sana ne diyecek, catlatmayin insani burada yahu... Acik acik soyleyemeseniz de uydurun birseyler konuya dahil olalim !
Merakli Ordek'in Annesi

Butterfly said...

Kendi 30 uma girerken buna benzer bir yazı yazmışlığım vardır,şimdi sizinkini okuyunca aynı duygularımı hissettim, insan öğreniyor elbet, öğrendikleriyle de büyüor, nice nice yaşlara...

gülçin said...

kadın dediğin yıllarla ballanır, kırk güzel bir yaştır, hem her yaşın ayrı güzelliği vardır, üstelik insan hissettiği yaştadır.. ay neler diyorum. mutlu yıllar turuncu elma :)

sevgiler.

endiseliperi said...

Ah!, ne çekici, kırk yaşında bir kadın olmak. çok gizli bir kadınlık sırrına sahip olmaya kazanmak gibi. ben de sabırsızlıkla bekliyorum.

her şeyin gönlünce olmasını dilerim. mutlu yıllar!

evinkedisi said...

Turuncu merhaba ;

Elektra'dan buraya bi tayin olayım ne varmış yokmuş dedim, ya aslında ben kısır fotosu falan bekliyordum ama o da ne?! oldum. Gidemedim...En yakın zamanda bütün yazıları hatmedeceğim, söz :) Kırk yaş da bir şey mi, benim ablam 53 yaşında ve aynen bu kafada. Evlerine internet daha yeni bağlanmış olmalı, O'da mı başlasa bu işe demeden alamadım kendimi şimdi. Nice nice yıllara.

Turuncu Elma said...

Kardeşler,iyi dileklerinize iyi şeyler yazmaya elim gitmiyor kaç zamandır. Size karşı vicdan azabım için aşağıdaki notu ekleyeyim dedim:

Kardeşler, pek iyi başlamadı kırkıncı yaşım. Hayat bana "Öğrendin demeek, al sanaaa"larına yine başladı. O yüzden kısa ve anlamlı bir mesajla size teşekkürlerimi, hayata alet olana sevgilerimi sunayım dedim. Eski defterlerde dediğimiz gibi:

Kalbim kırık dökük yaralıdır
Tadilat nedeniyle bir süre tüm aşklara kapalıdır.

Tijen said...

Kırk yaş önemli bir yaştır. Hoş benim hayatımda çok büyük değişiklikler olmadı sanki kırkımda. Belki de olmuştur. Senin için güzel sürprizler diliyorum sevgili turuncu komşu.

kedi said...

Turuncu elma,dünyaya döndüğün zaman mail atmanı bekliyorum hasretle,şifre gönderecem de efenim:)))

endiseliperi said...

sevgili turuncu elma, eğer hala dışardaysanız ve kırk yaşın nasıl bir şey olduğunu anlamaya çalışıyorsanız mesele yok, bu iyiye işaret. ama sorun var da o nedenle yazmıyorsanız bu kötü. umarım her şey yolundadır. gelin artık.

sevgilerimle.

YILDIZNAF said...

Tuyuncuu neyyydesin...
Gel artik...

şule said...

Belki seni bir "sobe" aramıza döndürür diye düşündüm...SOBEEEEEE

Tijen said...

Nice kırk yıllara diyecektim ki durdum. İnsan kaç tane kırk yıl yaşar ki hayatta? Nice yıllara diyeyim o zaman. Nice sevinçli, heyecanlı yıllara.

Turuncu Elma said...

Sevgili dostlarım (size dostlarım diyebilir miyim?) Yazma isteksizliğim devam ediyor ama beni düşünen insanlara karşı da bir sorumluluk hissediyorum.

Çok teşekkür ederim mızıkçılık yaptığım halde, beni aklına getirmekten vazgeçmeyen sizlere. Ne diyeyim, güzel insanlarsınız.

Teşekkür ederim en kalbi tarafımdan.