Tuesday, July 10, 2007

Bu kardeşim için. Ayşegül'e.

7 comments:

EKMEKÇİKIZ said...

Aa, ben bu Ayşegül kardeşi ve onun abla kişisini biliyorum.
Sır mı, bu?
Yoksa açıkça söylenebilir mi?

elektra said...

ekmekçikız,
artık söylenebilir buyurdu benim sevgili ablam:)
buradan da bir merhaba sana:)

turuncu abla, şarkı için teşekkür edeceğim sana şimdi, ' uf kızım yaaa, saçmalama, ne teşekkürü 'diyeceksin, olsun ben yine de edeyim.

EKMEKÇİKIZ said...

Abla-Kardeş; çok eğlenceli!:)
Benimkisi yazmıyor, okuyor henüz.
Yoksa, benim haberim mi, olmadı?

Pekii, ilk nasıl haberdar oldun Elektra?

Turuncu Elma said...

Canım kardeşim, adını da açık ettik, biraz tatlı bir kafayla oldu ama kusura bakmazsın değil mi? Benim bütün güzel şarkılarım sana ve ufaklığıma. Abladan fazla bir şey beklemeyen iki güzel sevgilisiniz. Bununla bile yetinir, sevinirsiniz. Annemle babam hiç bir şey yapamamış olsaydı bile sizlere vesile oldukları için çok iş yapmış sayılırlardı dünya üzerinde. Kardeşlerim olduğunuz için nasıl şanslıyım, nasıl.

Ekmekçi kız, elektranın nasıl haberdar olduğu faslına tek yanıt, cin gibi oluşudur. Eh, bende pek öyle iz bırakmamayı beceremeyen biri değilim aslında. Olmuyor işte bizde 007 durumları, ne yapalım.

Blogun gidişatı hakkında, elektra ve başka şeyler hakkında biraz bir şeyler yazacağım az sonra. Merhaba sana da:)

EKMEKÇİKIZ said...

MERHABA!
=))

elektra said...

turuncum elmam, üzme canını. adımı açık eden sen değilsin. o da ekmekçikızın cinliği:)

ekmekçikız, turuncunun blogunu başka bir blogda yaptığı yorumundan sezip geldim. tam da geldiğim gün, ' şimdi benim kardeşim bu blogu bilmiyor ama keşfetmesi yakındır ' türü bir yazısı vardı:)
cinimdir evet:)

şule said...

Vay be, amma eglenceli :)
Ben de sevgili elektranin yazilarina eglenceli ve keyifli yorumlar yazan ablamizi da tanidigima memnunum. Merhabalar efendim :)
(Benim ablam da, sizden iyi olmasın, süper bir kişiliktir ama o daha sadece blogları okuma aşamasında)